FAQ - časté otázky
Nejste si jisti zda zvládnete správně celou registraci? Máte strach ze zadávání údajů? Zde naleznete kompletní podrobný návod jako postupovat, který zodpoví Vaše dotazy i případné problémy.
Jak zaregistrovat Váš spotřebič do akce „Prodloužená záruka zdarma“?
- Registrace se provádí na stránce:
http://www.extrazaruka.cz
http://www.extrazaruka.sk - Na úvodní stránce můžete nalézt také seznam aktuálních akčních nabídek a nebo můžete přejít rovnou k registraci.
- Po kliknutí na tlačítko “Registrace” budete před samotným zahájením upozorněni na nezbytné doklady, které jsou pro dokončení registrace nezbytné:
- Scan nákupního dokladu (pokladního lístku nebo faktury)
- Výrobní štítek spotřebiče (umístěný na spotřebiči)
POZOR!!! Částečně vyplněný formulář v průběhu registrace nelze ukládat!!! Proto se přesvědčte, že máte u sebe všechy vyžadované soubory a data. V opačném případě, pokud budete nuceni registraci přerušit, budete nuceni zadávat všechny informace do online formuláře znovu.
- Kliknutím na tlačítko “Pokračovat” přejdete k samotné registraci. Před zahájením vyplňování formuláře si prosím přečtěte podmínky prodloužené záruky.
- Zadejte značku spotřebiče:
- Hotpoint (resp. Hotpoint-Ariston) nebo Indesit nebo Scholtes
- Zadejte typ spotřebiče:
- např. Odsavač par
- Vyberte název akce (tedy v rámci které promoční akce jste výrobek zakoupili):
- např. ASKO akční nabídka
- Pozn.: při zvolení akce se v levé části obrazovky objeví seznam výrobků, na které se akce vztahuje. Můžete si tedy zkontrolovat, zda Váš výrobek je v akci skutečně zařazen a pak jej snadněji vyberete z drop-down menu. Výrobky jsou dle názvu řazeny abecedně.
- Vyberte název spotřebiče:
- Např. HKE 9 X /HA
- Název výrobku, pokud si jím nejste jisti, najdete např. na výrobním štítku umýstěným přímo na výrobku, případně v návodu.
- V případě, že máte všechny podklady správné a vyskakuje vám chybná hláška, vyberte ze seznamu stejný název spotřebiče zakončený podtržítkem a číslicí (nejčastěji _1 nebo _2).
- Zadejte sériové číslo spotřebiče:
- Např. 209081656
- Sériové číslo naleznete také na výrobním štítku, pod čárovým kódem, a vždy začíná písmeny S/N. Do kolonky vyplňte pouze 9 čísel za „S/N“.
- Tyto nápovědy najdete vždy také online vedle daného políčka pod označením „Nápověda“
- Zadejte kód výrobku:
- Např. 80801610000
- Pokud je na štítku Vašeho výrobku uvedeno pouze 5ti místné číslo (pouze u odsavačů), prosím zadejte jej ve formátu: 12801610000
- Klikněte „Pokračovat“. Systém zkontroluje všechna Vámi zadaná data a v případě, že jsou zadána správně a splňují všechny podmínky, umožní Vám vstup do dalšího kroku.
- Zadejte informace o prodejci, od kterého jste spotřebič zakoupili. Všechny údaje jsou uvedeny na pokladním lístku nebo faktuře, kterou jste obdrželi.
POZOR!!! Datum prodeje musí souhlasit s datumem uvedeným na pokladním lístku nebo faktuře a musí být maximálně 30 dní před datem registrace. V případě nesplnění této podmínky není možno výrobek registrovat!
- Po zadání všech údajů klikněte na „Pokračovat“ a v případě správnosti všech zadaných údajů Vám systém umožní vstup do dalšího kroku.
- Zadejte údaje o Vaší osobě
- Prosím zkontrolujte správnost Emailové adresy – ta je nezbytná, protože na ni obdržíte potvrzení o registraci a v průběhu následujících 9ti týdnů také certifikát, který bude dokladovat Vaši oprávněnost prodloužené záruky (pokud všechny zadané údaje budou splňovat podmínky záruky)
- Prosím zkontrolujte také správnost telefonního čísla, pro případné dovyjasnění otázek spojených s registrací.
- Po zadání všech údajů klikněte na „Pokračovat“ a v případě správnosti všech zadaných údajů Vám systém umožní vstup do dalšího kroku.
- V následujícím kroku je třeba nahrát scan nákupního dokladu
- V názvech souborů nepoužívejte diakritiku!
- Vhodné soubory jsou .pdf, .jpg, .doc, případně .tif. Ostatní formáty nelze nahrát.
- Ujistěte se, že obsah dokumentu je čitelný. V opačném případě nebudeme moci zkontrolovat správnost údajů a registrace nebude uznána.
- Maximální velikost každého z nahrávaných dokumentů je 10MB.
- Pokud všechny výše uvedené podmínky jsou splněny a Vy stále máte problém s nahráním dokumentů, zkuste uložit soubory do jiné lokace na Vašem počítači (např. na Plochu, místo do Dokumentů) a zopakujte nahrávání.
- Klikněte na „Choose file“, systém otevře dialogové okno s obsahem Vašeho počítače. Vyberte soubor obsahující uvedený scan.
- Klikněte na tlačítko pokračovat a systém Vám umožní zkontrolovat správnost údajů před finálním odesláním registrace:
- Prosím ujistěte se, že Vámi zadané údaje jsou správné
Pokud se Vám objeví chybová hláška informující o nulové velikosti nahraných souborů, vraťte se o krok zpět a přesvědčte se, že jste skutečně soubory zvolili a nahráli správně. Zkontrolujte, že všechny podmínky pro nahrávání souborů jsou splněny (viz krok 17).
- Pokud jste se přesvědčili, že údaje souhlasí, potvrďte, že jste se seznámili a souhlasíte s podmínkami prodloužené záruky a klikněte na „Dokončit registraci“
- Následující stránka Vás informuje o úspěšném ukončení registrace a do zadaného emailu Vám přijde potvrzení o zadání registrace. Toto prosím uschovejte do doby obdržení finálního certifikátu potvrzujícího prodlouženou záruku.
- Do 9ti týdnů (tento termín není závazný) Vám ze společnosti Indesit Company přijde certifikát potvrzující platnost prodloužené záruky na registrovaný spotřebič. Tento certifikát je platný pouze spolu s dokladem o nákupu nahraným při registraci, proto je prosím uchovejte!
Děkujeme Vám za registraci výrobku!
Návod ke stažení ve formátu PDF.
V případě, že jste v uvedeném návodu nenalezli odpovědi, které vyřešili Vaše problémy, prosím kontaktujte nás na info@extrazaruka.cz. Do Vašeho emailu prosím uveďte Vaše kontaktní údaje včetně adresy, emailu a telefonního čísla, a také všechny nezbytné informace o výrobku, zejména:
- Název výrobku
- Název akce v jejímž rámci jste výrobek zakoupili
- Sériové číslo
- Kód výrobku
- Připojte scan nákupního dokladu